27 Mayıs 2015 Çarşamba

Adres (PIN) ve telefon doğrulaması

Adres doğrulama sorunlarını giderme (PIN)



Adres (PIN) doğrulama

 Google, hesapların güvenliğini korumak amacıyla, size ödeme gönderebilmek için adresinizi doğrulamanızı zorunlu kılmaktadır. Bunun için, ödeme adresinize bir Kişisel Kimlik Numarası (PIN) göndeririz. Daha sonra, bu PIN'i hesabınıza girmeniz gerekir. İlk PIN'inizi, oluşturulduğu tarihten itibaren 6 ay içinde hesabınıza girmeniz gerekir. 6 ay sonra hesabınızda reklam görüntülenmemeye başlar. Örnek PIN mektubunu inceleyin.
Bazen PIN'iniz size ulaşmayabilir. Bu nedenle, ilk PIN'iniz elinize ulaşmazsa, 2 kez daha yeni PIN isteyebilirsiniz. 3 kez PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde son PIN isteğinizden itibaren 4 hafta içinde hiç PIN almadıysanız, hesabınızda oturum açın. Ana Sayfa sekmenizde, adresinizi içeren resmi bir belgeyi bize bir iletişim formu aracılığıyla gönderebilmeniz için uygulamanız gereken adımları anlatan bir bildirim göreceksiniz.
PIN'inizi 3 kez hatalı girerseniz hesabınıza erişiminizi kaybedersiniz.
indirme

PIN sorun gidericisi

 Bu sorun giderici, hesabınızı PIN'le doğrularken karşılaşabileceğiniz sorunları çözmek için gerekli adımlarda size yol göstermek üzere tasarlanmıştır. Her adımda, karşılaştığınız sorunu daha belirgin şekilde tanımlamaya yardımcı olacak talimatlar sağlayacak veya yeni sorular soracağız. Bu talimatları izlemeniz, en iyi sonuçları almanızı sağlayacaktır.
PIN SORUN GİDERİCİSİ

yeni sekme

PIN'imi neden almadım?

 PIN'inizin henüz elinize geçmemesinin birkaç nedeni olabilir. Ayrıntılı açıklamaları burada bulabilirsiniz.

                                          Yararlanılan kaynak: https://support.google.com/adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder