Sık karşılaşılan başvuru sorunları
Başlıca başvuru sorunları:
- "Gönder"i her tıklayışımda AdSense işlemin en başına döndürüyor
- Doğrulama e-postası nedir? Doğrulama e-postasını almadıysam ne yapabilirim?
- Başvurumda gönderdiğim e-posta adresi yanlış. Şimdi ne yapmalıyım?
- Tam adım başvuru sayfasına sığmıyorsa ne yapabilirim?
Her gönderme denemenizde AdSense başvurusunun başına dönüyorsanız, tarayıcı ayarlarınızı değiştirmeniz gerekebilir. Lütfen çerezler ile SSL 2.0'ı etkinleştirin ve tarayıcınızın önbelleğini temizleyin. Bunu yaptıktan sonra başvurunuzu yeniden göndermeyi deneyin. Bu kez sorun çıkmaması gerekir.
Doğrulama e-postası nedir? Doğrulama e-postasını almadıysam ne yapabilirim?
AdSense'e başvururken mevcut bir Google Hesabını kullandıysanız, doğrulama işlemini tamamlamanız gerekmez.
AdSense'e başvururken yeni bir Google Hesabı oluşturmayı tercih ettiyseniz, bu hesabı doğrulamanız gerekir. Doğrulama işlemi yapılana kadar başvurunuzu tamamlayamazsınız.
"Google AdSense: Google Hesabı Oluşturma" formu örneğini inceleyin
Yeni Google Hesabınızda kullanılacak bir e-posta adresi ve şifre sağladıktan sonra, e-posta adresinizi doğrulamanızı isteyen bir e-posta alırsınız. E-posta adresinizi doğrulamak için, bu doğrulama e-postasında bulunan bağlantıyı tıklamanız gerekir.
Doğrulama e-postası elinize ulaşmadıysa, e-posta hesabınızın Toplu Posta/Spam klasöründe olabilir. Dolayısıyla, yeni bir doğrulama e-postası istemeden önce lütfen bu klasörleri kontrol edin.
E-posta doğrulama mesajının yeniden gönderilmesini istemek için:
- www.google.com/adsense?hl=tr adresindeki AdSense ana sayfasını ziyaret edin.
- Başvuru yaparken girdiğiniz e-posta adresini ve şifreyi kullanarak oturum açın.
- Oturum Aç düğmesini tıklayın.
- E-postayla bir bağlantı alarak doğrula'yı tıklayın.
- E-posta hesabınızı kontrol edin.
E-postayı aldığınızda, e-posta adresinizi doğrulamak için bağlantıyı tıklamanız yeterlidir. Bağlantıyı tıkladığınızda, başvurunuz incelenmek üzere bize gönderilir ve 2-3 gün içinde size e-posta yoluyla geri döneriz.
Başvurumda gönderdiğim e-posta adresi yanlış. Şimdi ne yapmalıyım?
Başvurunuzda gönderdiğiniz e-posta adresi yazım hatası içeriyorsa veya AdSense için artık bu adresi kullanmak istemiyorsanız, bu sorunu düzeltme yöntemi, başvuru sürecinin hangi aşamasında olduğunuza göre değişir.
E-posta adresinizi henüz doğrulamadıysanız veya başvurunuz yapılan inceleme sonucu onaylanmadıysa, istediğiniz e-posta adresini kullanarak yeni bir başvuru gönderebilirsiniz.
E-posta adresinizi doğruladıysanız, lütfen başvurunuzun incelenmesi için 2-3 gün bekleyin. Başvurunuz onaylanırsa, giriş e-posta adresinizi güncellemek için verilen adımları izleyin.
Tam adım başvuru sayfasına sığmıyorsa ne yapabilirim?
AdSense başvurusundaki "Alacaklı Adı" alanı 35 karakterle sınırlıdır. Alacaklı adınız bundan daha uzunsa, lütfen adınızın baş harfini ve soyadınızı girin.
Yararlanılan kaynak: https://support.google.com/adsense
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder