Adres (PIN) ve telefon doğrulaması
PIN sorunları
PIN'inizin neden henüz elinize geçmemiş olabileceğini ve nasıl yeni PIN isteğinde bulunabileceğinizi öğrenin.
PIN'imi neden almadım?
Kişisel Kimlik Numaranızı henüz almamanızın birkaç nedeni olabilir.
- Hesabınıza PIN duraklatması uygulanmıyordur.
PIN'inizi yalnızca hesap bakiyeniz doğrulama eşiğine ulaştıktan sonra doğrulamanız istenir. Genel Bakış sayfasının en üstünde bir duraklatma bildirimi görüntülenmiyorsa bu, hesabınıza henüz PIN duraklatması uygulanmıyor demektir. - Size PIN gönderilmemiş olabilir.
Hesap bakiyeniz doğrulama eşiğine ulaştıktan sonra bir PIN oluşturulup size gönderilmesi için bir hafta beklemeniz gerekir. - Son PIN'iniz oluşturulduktan sonra 4 hafta geçmemiştir.
Postayla gönderilen PIN'lerin elinize geçmesi genellikle 4 hafta sürer. Bulunduğunuz yere bağlı olarak bu süre uzayabilir.
4 hafta geçmesine rağmen PIN'iniz ulaşmadıysa, yeni bir PIN isteğinde bulunmanız gerekir. Ne zaman yeni bir PIN isteğinde bulunabileceğinizi öğrenmek için, hesabınıza giriş yapın ve Ana Sayfa sekmesinin altındaki Hesap ayarlarısayfasını görüntüleyin. - Ödeme adresiniz geçerli değildir.
Zaman ayırarak ödeme adresinizi inceleyin ve gerekiyorsa adresinizi güncelleyin.
Nasıl yeni PIN isteğinde nasıl bulunabilirsiniz?
PIN'iniz elinize ulaşmadıysa veya PIN'inizi kaybettiyseniz, iki kere daha PIN isteyebilirsiniz. Yeni bir PIN istemeden önce, elinize ulaşması için yeterli sürenin geçtiğinden emin olmak üzere son PIN'iniz gönderildikten sonra 4 hafta beklemeniz gerekir.
Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun.
Talimatları görüntüleyin
Talimatları görüntüleyin
Yeni PIN isteğinde bulunmak için:
- Hesabınızda oturum açın.
- Dişli çark simgesini
tıklayın ve Ayarlar'ı seçin.
- Kenar çubuğundaki Hesap bilgileri'ni tıklayın.
- Adresi doğrula bağlantısını tıklayın.
- Sayfanın altında bulunan Yeni PIN iste'yi tıklayın.
Yeni PIN'inizi hesabınızdaki adrese göndeririz. Önce orijinal PIN'iniz elinize ulaşırsa onu kullanın. Yeni PIN'ler orijinalle aynıdır.
Yeni adresime bir PIN gönderebilir misiniz?
Adresinizde bir hata varsa veya yeni bir adrese taşındıysanız, yayıncı hesabınızdaki ödeme adresini güncellemeniz gerekir.
Adresiniz güncellendikten sonra, güncel adresinize yeni bir PIN gönderilmesini isteyebilirsiniz. Bunu yapmak için, "Hesap bilgileri" sayfasındaki Adresi doğrula bağlantısını tıklayın.
Yeni bir PIN istedikten sonra eski PIN’imi kullanabilir miyim?
Evet. Hesabınız için verilen tüm yeni PIN'ler orijinal PIN'inizin aynısı olacağından, hangisinin elinize daha önce geçtiğine bakmaksızın size gönderilen PIN'lerden herhangi birini girebilirsiniz.
Size resmi kimlik belgemin veya faturalarımdan birinin fotokopisini gönderebilir miyim?
Bu belgeleri yalnızca, 3 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde son PIN isteğinizi izleyen 4 hafta içinde hiç PIN almadıysanız gönderin. Bu durumda, hesabınızda oturum açtıktan sonra Ana sayfanızda, adresinizi içeren resmi bir belgeyi bize bir form aracılığıyla gönderebilmeniz için uygulamanız gereken adımları anlatan bir bildirim görürsünüz.
Yararlanılan kaynak: https://support.google.com/adsense
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder