E-posta doğrulama işlemi
Doğrulama e-postası nedir? Doğrulama e-postasını almadıysam ne yapabilirim?
AdSense'e başvururken mevcut bir Google Hesabı kullandıysanız, doğrulama işlemini gerçekleştirmeniz gerekmez.
AdSense'e başvururken yeni bir Google Hesabı oluşturmayı tercih ettiyseniz, bu hesabı doğrulamanız gerekir. Doğrulama işlemi yapılana kadar başvurunuzu tamamlayamazsınız.
Yeni Google Hesabınızda kullanılacak bir e-posta adresi ve şifre sağladıktan sonra, e-posta adresinizi doğrulamanızı isteyen bir e-posta alırsınız. E-posta adresinizi doğrulamak için bu doğrulama e-postasında bulunan bağlantıyı tıklamanız gerekir.
Doğrulama e-postanız elinize ulaşmadıysa, e-posta hesabınızın Toplu Posta/Spam klasöründe olabilir. Dolayısıyla, yeni bir doğrulama e-postası istemeden önce lütfen bu klasörleri kontrol edin.
E-posta doğrulama mesajının yeniden gönderilmesini istemek için:
- www.google.com/adsense adresindeki AdSense ana sayfasına gidin.
- Başvurunuzda belirttiğiniz e-posta adresini ve şifreyi kullanarak oturum açın.
- Oturum Aç düğmesini tıklayın.
- E-postayla bir bağlantı alarak doğrula'yı tıklayın.
- E-posta hesabınızı kontrol edin.
E-postayı aldığınızda, e-posta adresinizi doğrulamak için bağlantıyı tıklamanız yeterlidir. Bağlantıyı tıkladığınızda, başvurunuz incelenmek üzere bize gönderilir ve 2-3 gün içinde size e-posta yoluyla geri döneriz.
Yararlanılan kaynak: https://support.google.com/adsense
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder